جهان صنعت نیوز، پژمان امید مقدمی معاون حکمرانی الکترونیک و هوشمندسازی دولت این سازمان گفت: پیرو درخواست های مکرر دستگاه های اجرایی کشور در رابطه با امکان اصلاح و تکمیل اطلاعات حقوق و مزایا در سامانه ثبت حقوق و مزایای کارکنان، فرصت مجدد برای صرفاً یک مرحله و طی بازه زمانی ۶ تا ۱۱ اردیبهشت ماه سال جاری در نظر گرفته شد.
وی افزود: بر این اساس دستگاه های اجرایی مشمول ماده ۲۹ قانون برنامه ششم توسعه می توانند در بازه زمانی مذکور حقوق و مزایای ماه های دی، بهمن و اسفند سال ۱۴۰۳ را اصلاح و به روزرسانی کنند.
امیدمقدمی تاکید کرد: مهلت ویرایش و بارگذاری اطلاعات قابل تمدید نبوده و پس از آن امکان بررسی درخواست های مطروحه وجود نخواهد داشت.
منبع: ایرنا