در میان بازی های مختلف، اگر فقط یک سری بازی ها تمام تمرکز خودشان را روی خط داستانی و روایتشان گذاشته بودند، شاید نتیجه بهتری می گرفتند یا شاید می توانستند جلوی یک شکست بزرگ را بگیرند. تغییرات بزرگ در نسخه های جدیدتر بازی ها ممکن است به قیمت تمام شدن آن فرنچایز به معنای واقعی کلمه باشد. دنیای باز و جهانی که بازیکن بتواند در آن به گشت و گذار بپردازد و حس آزادی داشته باشد، می تواند در بسیاری از بازی ها به خوبی جای بگیرد و مکمل آن بازی شود، اما ممکن است در بازی های دیگر این ویژگی واقعاً لازم نباشد و به تجربه خطی و روایت داستان آسیب بزند. در این مقاله سعی کردیم به بازی هایی بپردازیم که شاید بدون جهانی برای جست وجو، هیچ چیزی را از دست نمی دادند و حتی شاید درخشان تر ظاهر می شدند. با ویجیاتو همراه باشید.
فهرست مطالب
Metal Gear Solid V
