
زومیت: یوتیوب با معرفی جست و جوی پیشرفته ی هوش مصنوعی، می خواهد نحوه ی دسترسی به محتوای جست و جو شده را در پلتفرم خود تغییر دهد.
یوتیوب دسترسی به سیستم جست و جوی پیشرفته ی هوش مصنوعی خود را برای تعداد بیشتری از مشترکان سرویس پرمیوم فراهم کرده است. ظاهراً این ویژگی فعلاً فقط دردسترس کاربران ایالات متحده قرار دارد.
گوگل سیستم جست و جوی هوش مصنوعی را برای اولین بار در ماه ژوئن (خرداد و تیر ۱۴۰۴) دردسترس مشترکین سرویس پرمیوم در ایالات متحده قرار داد. طبق اطلاعات صفحه ی ویژگی های جدید یوتیوب برای کاربران پرمیوم، این قابلیت تا تاریخ ۲۰ آگوست (۲۹ مرداد ۱۴۰۴) روی دستگاه های iOS و اندروید در دسترس خواهد بود و پس از آن احتمالاً بیشتر گسترش خواهد یافت.
نتایج جست و جوی مبتنی بر هوش مصنوعی بالای برخی از نتایج جست و جوی استاندارد یوتیوب نمایش داده می شود تا در کشف مؤثرتر محتوا به کاربران کمک کند. این ویژگی به ویژه برای جست جوهایی که به خرید، سفر یا فعالیت های محلی مرتبط هستند، مفید است. کاروسل مجموعه ای از ویدیوهای مرتبط را به همراه توضیحات کوتاه و تولید شده با هوش مصنوعی به نمایش می گذارد.
منبع خبر: پایگاه خبری تحلیلی انتخاب