سایت خبری واکیکی
سایت خبری واکیکی
    حساب کاربری
    سبد خرید ( 0 )
      مبلغ قابل پرداخت
      مشاهده سبد خرید
      ۴ میلیون مشتری و ۱۳۵ هزار میلیارد تومان همراهی در "طرح مهربانی" بانک ملی ایران؛ از اعتماد تا موفقیت

      ۴ میلیون مشتری و ۱۳۵ هزار میلیارد تومان همراهی در "طرح مهربانی" بانک ملی ایران؛ از اعتماد تا موفقیت

      سایت خبری واکیکی

      1404/02/15
      ۴ میلیون مشتری و ۱۳۵ هزار میلیارد تومان همراهی در "طرح مهربانی" بانک ملی ایران؛ از اعتماد تا موفقیت
      ۴ میلیون مشتری و ۱۳۵ هزار میلیارد تومان همراهی در
      مدیرعامل بانک ملی ایران، در همایش «ارزیابی عملکرد سال ۱۴۰۳ و تبیین اهداف سال ۱۴۰۴» با تأکید بر جایگاه ویژه این بانک در جلب اعتماد عمومی، طرح «مهربانی» را به عنوان نماد موفقیت و اعتماد ۴ میلیون مشتری معرفی کرد.

      به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، ابوالفضل نجارزاده با اشاره به جذب ۱۳۵ همت منابع در قالب این طرح، گفت: «مهربانی حاصل ایده پردازی همکاران شعب و اراده جمعی خانواده بانک ملی ایران است؛ طرحی که با طراحی دقیق، تبلیغات مؤثر و اصلاحات به موقع، موفق شد موانع ذهنی مشتریان را از میان برداشته و تهدیدات را به فرصت تبدیل کند.»

      وی ضمن تأکید بر استمرار آسیب شناسی، دریافت بازخوردهای مردمی و برگزاری جلسات کارشناسی برای بهبود طرح، «مهربانی» را الگویی برای طراحی محصولات آینده بانک دانست و افزود: «این طرح نه تنها به گره گشایی از مشکلات مردم کمک کرده، بلکه موجب افزایش رضایت همکاران و مشتریان شده است. با رفع موانع سیستمی و تلاش مضاعف، می توان چندین طرح مشابه با دستاوردهای بزرگ رقم زد.»

      مدیرعامل بانک ملی ایران با اشاره به ارزش والای اعتماد مشتریان، تصریح کرد: «همکاران باید در طراحی محصولات جدید، نظرات کارشناسی را جدی بگیرند و با بهره گیری از ظرفیت های بانک، از بروز مشکلات سیستمی و تأخیرها جلوگیری کنند.»

      نجارزاده موفقیت طرح «مهربانی» را حاصل تلاش جمعی دانست و ابراز امیدواری کرد که سایر محصولات بانک نیز با همین اراده، مسیر موفقیت را طی کنند.

      منبع خبر: پایگاه خبری تحلیلی انتخاب

      ثبت دیدگاه